Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over Kraamvisite.nl? Wij helpen je graag. We hebben de veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Kraamvisite.nl staat voor je klaar.

Algemeen

Hoe maak ik een account aan?

Het aanmaken van een account is zeer eenvoudig en snel. Druk op de onderstaande knop. Vul hier jouw naam, e-mailadres en een wachtwoord in en ga akkoord met de algemene- en privacyvoorwaarden. Je hebt nu een account op Kraamvisite.nl!

Hoe maak ik een Kraamvisite aan?

Druk op de onderstaande knop en log in. Druk vervolgens op de knop “Maak een Kraamvisite aan voor €35”. Geef de Kraamvisite een naam en kies een link. Deze link deel je met vrienden of familie om afspraken te maken op deze kraamvisite. Geef een korte beschrijving en voeg eventueel een adres toe. Je kunt ook een themakleur kiezen, helemaal naar eigen wens. Voeg eventueel een verwijscode toe als je deze hebt ontvangen. Je kunt jouw bestelling nu plaatsen. Vul je betaalgegevens in. Je hebt nu een Kraamvisite aangemaakt!

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Het wijzigen van jouw wachtwoord kan op twee manieren:

  • Kies voor Inloggen en druk vervolgens op “Wachtwoord vergeten?”. Vul vervolgens het door jou gebruikte e-mailadres in. Je krijgt nu een e-mail met een knop waarmee je jouw wachtwoord kunt wijzigen.
  • Als je ingelogd bent, ga je rechts bovenin met de muis op jouw naam staan en kies je voor “Jouw account”. Klik op de knop “Aanpassen” en vul jouw huidige en jouw nieuwe wachtwoord in. Klik weer op “Aanpassen”. Jouw wachtwoord is nu veranderd.

Heeft Kraamvisite.nl ook een app in de App Store?

Kraamvisite.nl heeft geen app in de App Store, maar je kunt Kraamvisite.nl gewoon gebruiken op al je apparaten. Ga via de browser op jouw mobiele telefoon naar de onderstaande link. Kraamvisite.nl ziet er op ieder apparaat goed uit!

Hoe worden mijn gegevens beveiligd?

Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Alle gegevens worden versleuteld verstuurd en veilig opgeslagen in onze database.

Een kraambezoek plannen

Hoe plan ik een datum?

Het plannen van een datum is zeer eenvoudig. Log in en kies voor de Kraamvisite waarvoor je een datum wilt plannen. Maak een nieuw tijdslot aan door te kiezen voor “Nieuw tijdslot”. Selecteer een datum, een begintijd en een eindtijd. Kies ook hoeveel afspraken je maximaal wilt plannen voor dit tijdslot. Klik op “Maak tijdslot”. Je hebt nu een nieuwe datum gepland!

Kan ik een datum annuleren?

Je kunt een datum annuleren door op de rode knop met de prullenbak rechts naast de afspraak te drukken. De datum wordt dan verwijderd en bezoekers kunnen geen afspraak meer inplannen.

Hoe komen bezoekers op mijn kraamvisite pagina?

Tijdens het registreren heb je een eigen link gekozen. Deze vind je ook op jouw Kraamvisite pagina, samen met de bijbehorende PIN-code. Deze link en PIN-code deel je met vrienden en familie, bijvoorbeeld via WhatsApp of Facebook. Je kunt de link en de code ook op het geboortekaartje zetten. Vrienden en familie klikken op deze link of typen deze in een browser, vullen de bijbehorende PIN-code in en komen zo op jouw kraamvisite pagina.

Hoe kunnen bezoekers een kraambezoek plannen?

Het plannen van een kraambezoek voor jouw bezoekers gaat heel gemakkelijk. Stuur de door jouw gekozen link en de bijbehorende PIN-code door naar jouw familie en vrienden. Bezoekers klikken op deze link of typen deze in een browser. Daar kiezen ze de datum waarop zij graag langs zouden willen komen. Vervolgens worden de beschikbare tijdsloten getoond. Bezoekers kiezen een van deze tijdsloten en vullen hun naam en e-mailadres in. Ze hebben daarnaast nog de mogelijkheid om een wens van het wensenlijstje af te strepen.

Hoe weet ik wanneer een bezoeker een kraambezoek heeft ingepland?

Wanneer een bezoeker een kraambezoek heeft gepland, krijgen zowel jij als de bezoeker hiervan een e-mail ter bevestiging.

Een wensenlijstje maken

Wat is een wensenlijstje?

Op Kraamvisite.nl is het mogelijk om een eigen wensenlijstje te maken. Als kersverse ouder kun je dan zelf een lijstje maken met cadeaus die je nog graag wilt of nodig hebt. Het bezoek kan deze cadeaus vervolgens heel eenvoudig bestellen. Zo weet jij als ouder zeker dat je geen dubbele cadeaus krijgt en het bezoek komt met het perfecte cadeau op kraamvisite.

Hoe kan ik een wensenlijstje aanmaken?

Log in en ga naar de Kraamvisite waaraan jij een wensenlijstje wilt toevoegen. Voeg een item toe door te drukken op “Nieuw item”. Vul de naam, een omschrijving en een link naar jouw gewenste item toe of zoek een product bij een van onze partners. Door een product van een van onze partners toe te voegen, kan het bezoek met één druk op de knop het gewenste item bestellen.

Hoe kunnen bezoekers iets van mijn wensenlijstje afstrepen?

Bezoekers kunnen bij het plannen van de kraamvisite items van het wensenlijstje afstrepen.

Kan ik iets van mijn wensenlijstje verwijderen?

Ja, dit is mogelijk. Dit doe je door op Jouw Kraamvisite pagina te drukken op de rode knop met prullenbak achter de cadeautip die je wilt verwijderen.. Het cadeau wordt dan verwijderd en is niet meer zichtbaar voor jouw bezoekers.

Hoe kan ik bekijken welke cadeautjes al zijn afgestreept?

Het is natuurlijk het allerleukst om nog niet te weten welke cadeaus je krijgt. Daarom kun je niet zomaar bekijken welke cadeaus al zijn afgestreept. Toch is er wel één manier. Je kunt namelijk naar jouw eigen link gaan (de link die je stuurt naar familie en vrienden). Daar kun je zien welke cadeaus zijn afgestreept.